Ingyenes, hatékony marketingeszköz nagykereskedőknek, amit sokan mégsem használnak

Szinte mindannyian megtapasztaltuk azt a hihetetlenül gazdag áru választékot, amely a vásárlás során a rendelkezésünkre áll. A polcok rogyásig vannak termékekkel és online áruházakban szinte végtelen termékválaszték várja, hogy kiválasszuk a számunkra legmegfelelőbbet. Hogyan döntjük el, hogy melyik termék a legjobb az igényeinknek? Az információ a kulcsfontosságú a döntésünkben! A mai vásárlók tájékozottak szeretnének lenni, és hajlandók sok időt és energiát fordítani arra, hogy a lehető legjobb döntést hozzák meg.

A kiskereskedői és webáruház partnereink meggyőzésének egyik leghatékonyabb módja az, ha kiváló minőségű termékadatokat, feedet és információkat biztosítunk nekik. Az ilyen adatszolgáltatásnak számos előnye van, amelyek a versenytársaktól való kiemelkedéstől a hűség és az eladások növeléséig terjednek.

Az üzleti élet az információval dől el

Az ügyfélszerzés és megtartás egyike a legnehezebb feladatoknak a mai nehéz gazdasági környezetben. A viszonteladók számtalan lehetőség közül választhatnak, és az árak gyakran versenyképesek. Ebben a helyzetben az információ a hatalom. Az kliensek számára az egyik legfontosabb dolog az, hogy könnyen megbízható és részletes információhoz jussanak a termékekről. A részletes adatállományok pontosan ebben segítenek.

Automatizálj mindent, ami lehetséges

A webshopok világában az automatizáció kulcsfontosságú. A webshop tulajdonosok szinte mindent automatizálni szeretnének, hogy időt és erőforrásokat spóroljanak meg, és olyanokra fordítsák,amit nem lehet gépesíteni: pl.: a tartalomgyártás. A termék feed az összekötő kapcsolat: lehetővé teszik a kiskereskedők számára, hogy egyszerűen és hatékonyan automatizálják a termékfeltöltést és frissítést. Ezáltal időt takarítanak meg, amit más fontos feladatokra fordíthatnak.

Az automatikus webshop feltöltés és frissítés

Számos kiskereskedő azzal foglalkozik, hogy automatizálja webshopjuk termékfeltöltését és frissítését. A nagykereskedő által megosztott adatfájlok tartalmazzák a termékek adatok teljes palettáját, beleértve a terméknevet, kategóriát, készletet, leírást, tulajdonságokat, nagy felbontású képeket és a nagykereskedelmi és kiskereskedelmi árakat. Az automatikus feltöltés és frissítés lehetővé teszi, hogy a kiskereskedők könnyedén mindig naprakész termékkínálattal rendelkezzenek, ami növeli az értékesítést és javítja a vásárlói élményt.

Belistázás több webáruházba = több vásárló

Ha a kiskereskedők könnyen és hatékonyan fel tudják tölteni a termékeket, mert nem kell levadászniuk egyenként a termékképeket egy honlapról, és nem nekik kell megírni a termékleírásokat, akkor szívesen belistázzák azokat a saját webáruházukba. Ez a több webáruházban való jelenlét azt jelenti, hogy több vásárló találkozhat a termékeikkel. Minél több helyen találkozhatnak a portékáiddal, annál nagyobb az esély a vásárlásra, azaz a minőségi termék feedek kötelezőek a mai világban!

Hatékony, ingyen van, mégsem használják sokan

A legtöbb hazai forgalmazó rendelkezik valamilyen raktárkezelő vagy vállalatirányítási rendszerrel, amikben szinte minden esetben bekerülnek a gyártó által rendelkezésre bocsátott termékadatok. Innen már csak egy apró lépés megkérni az informatikusukat, hogy kapcsolja be a feed megosztást.

Záró gondolatok

A minőségi termék feedek nyújtanak számtalan előnyt a termék nagykereskedők és beszállítók számára. Az információ hatalma sosem volt ennyire fontos a vásárlók és az üzletek számára. A részletes adatállományok segítenek kiemelkedni a versenytársak közül, növelik az értékesítést és javítják az ügyfélhűséget. Ne hagyjuk ki ezt a fantasztikus lehetőséget az üzleti siker eléréséhez! Az adatok hatalma mindenkinek segíthet abban, hogy a mai kihívás teljes gazdasági környezetben is kiemelkedő eredményeket érjenek el!