Hogyan találjuk meg a legjobb SEO céget?

Ha cég szeretné magát a helyi közönség számára láthatóvá és ismertté tenni, ennek legjobb módja a digitális marketing. A sikeres marketing kampány elengedhetetlen feltétele, hogy egy megfelelő SEO partnert találjon, aki segíti ebben, és elvégzi online jelenlét nyomon követésével járó folyamatos és állandó teendőket. Összegyűjtöttük öt fontos tippet, amelyek segítenek az igényekhez leginkább megfelelő partnert megtalálni.

Célok meghatározása

Ahhoz, hogy a cég online kampánya sikeres legyen elsőként meg kell határozni a vállalkozás szempontjából legfontosabb célokat. Más-más SEO tevékenység szükséges például akkor, ha a cég több látogatót szeretne vonzani, vagy akkor, ha az iparágban szeretné a tekintélyét építeni. A célok ismerete segít abban, hogy a legjobb partnert megtalálja, hiszen jelentős idő és pénz takarítható meg azzal, ha az elvárások ismeretében választja ki a jövőbeni partnert.

Lista készítése a potenciális szolgáltatókról

 Miután azonosította a célokat fel kell kutatni és meg kell ismerni az igényeknek leginkább megfelelő SEO szolgáltatót. Ugyanakkor az ismeretek birtokában könnyebb kiszűrni azokat a vállalkozásokat, amelyek kevésbé felelnek meg az elvárásoknak. A Google keresője segítségével nem nehéz listát készíteni akár a Budapesten, vagy az ország különböző városaiban működő SEO cégekről.

A szolgáltatók feltérképezése

A piacon rendkívül nagy a kínálat SEO szolgáltatást végző cégekből. Azonban mielőtt döntést hozna, és konzultációt kérne, érdemes alaposan tanulmányozni az általuk kínált SEO szolgáltatásokat, és ezeket egymással összehasonlítani.

Melyek lehetnek azok a szempontok, amelyek fontosak a digitális marketing szempontjából?

  • Például kínál-e a cég a technikai SEO mellett konverzió optimalizálást és backlink építést?

Érdemes előzetesen meggyőződni a cégek SEO hátteréről, az ezzel kapcsolatos tudásáról. Habár laikusként nem könnyű megítélni, de a szöveges és videós ajánlatok mindenképp jó támpontot nyújtanak.

  • Ha a weboldalukon letölthető esettanulmányok és egyéb dokumentumok találhatók, mind-mind segíthetnek abban, hogy képet kapjon arról, hogy jobb képet kapjon a várható eredménnyel kapcsolatosan. Az is pozitívum, ha a cég korábban nagy márkákkal együtt dolgozott közös projekten.

Konzultáció a cégek képviselőjével

Amennyiben a cégről származó ismeretek nem győzték meg teljes mértékben, akkor érdemes személyesen is konzultálni a cég képviselőjével. Mivel a SEO tevékenység egy hosszútávú együttműködés, és a bizalomra épül, elengedhetetlen, hogy a szerződés megkötése előtt ne legyenek az Ön számára homályos részek. A személyes konzultáció jó lehetőség arra, hogy konkrét kérdéseket tegyen fel az általuk használt eszközökre és stratégiákra. Egyben az Ön számára is egyértelműbbé válhat, hogy ezek összhangban állnak-e a cége által kitűzött célokkal. Az sem utolsó szempont, hogy tárgyalhat az igényeknek leginkább megfelelő egyedi szolgáltatásokról, vagy a SEO tevékenység áráról.

A szerződés áttekintése, aláírása

Ha a személyes találkozó eredményes volt, és a céggel kapcsolatban meghozta a döntését, akkor már csak a szerződés aláírása van hátra. Mielőtt azonban véglegesítené a szerződést, szánjon elegendő figyelmet az alapos áttekintésre. Ha olyan feltételeket talál, amelyek nem egyértelműek, akkor kérjen újabb konzultációt a tisztázásra. Érdemes alaposan megvizsgálni, hogy utal-e esetleges többletköltségekre, vagy tartalmaz-e apróbetűs záradékot, amely a későbbiekben kellemetlen vonzattal járhat.

A vállalkozás láthatóvá tétele, és online jelenlét nyomon követése, folyamatos és állandó teendőket, és bonyolult analitikai adatok rangsorainak elemzését feltételezi. Egy olyan professzionális SEO partner segítségével, mint a Seo Expert Önnek sikerül lépést tartani a változásokkal mialatt Ön az idejét a cég hasznos tevékenységére fordíthatja, és vállalkozás egyéb szempontjaira összpontosíthat.